onsdag 15. april 2020

Et sjeldent besøk

I dag var jeg litt ute av meg, så mens Sommerfuglen forklarte stilling etter stilling lå jeg mer i mine egne tanker og prøvde å finne ut av hva jeg kunne gjøre på. Så kom jeg plutselig på det! jeg skulle glede min kjære "strikke-bestemor"! Og dermed var det bare å spise lunsj når yogatimen var over og så ture av gårde ute i regnværet! Første stopp var butikken sånn at jeg kunne kjøpe en potte med ferdig-plantede stemorsblomster og deretter kjøre til "strikke-bestemor". Hun ble kjempe overrasket når jeg kom kjørende inn i hagen hennes, for dette hadde ikke hun ventet, med andre ord akkurat det jeg hadde tenkt, hihi!

Det endte opp med at hun inviterte meg inn, hun mente det ville gå helt fint siden vi kunne ha god avstand mellom hverandre, så da ble det sånn. Vi skravlet og lo i over tre timer, så jeg tror dette var noe både hun og jeg virkelig trengte!<3 I tillegg kunne jeg glede henne med enda en ting, nemlig hjelp til å skaffe garn via nettet, for garn må vi jo bare ha okke som altså!

Nå er jeg heldigvis i bedre humør enn når jeg våknet, er jeg ekstra heldig vil kvelden toppe seg med litt skravling og strikking med Kaninen via facetime!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar