torsdag 16. april 2020

Tunge tider

I dag har jeg endelig hatt time med Humlen igjen!
Det er ikke lengre enn tirsdag i påskeuken at vi hadde time, men ting er ganske kjipt for tiden! Jeg har det akkurat sånn som jeg hadde det når jeg begynte hos henne, dagen går i berg- og dalbane og det kan snu på minuttet... Så det er fryktelig slitsomt å være Live for tiden! Men Humlen er helt enig med meg i at dette er "bare" på grunn av tiden vi er i, og det er ingen grunn for å tro at jeg er klinisk deprimert igjen, heldigvis!

Vi snakket om det å være sosial også, for det er det veldig lite av for tiden. Og her er jeg også falt tilbake på der jeg var når jeg begynte hos henne. Da var jeg knapt sosial, det var stort sett timene hos Solstrålen, et besøk i ny og ne til Bamse og Karamell og et og annet familiebesøk, det var det stort sett. Men forskjellen på den gangen og nå er at nå liker jeg å være sosial! den gangen hatet jeg det som regel og var utslitt etter bare noen få timer på familiemiddag. Nå går jeg mer eller mindre på veggen av å ikke ha noe nærkontakt med folk! Så Humlen konkluderte med at jeg er faktisk et sosialt lite vesen, jeg måtte bare lære meg at det stort sett er trygt å stole på folk!

Humlen gav meg et lite spark sånn at jeg skulle få sykkelen ut allerede i dag, planen min var nemlig å ta den ut i morgen. Men siden det var ganske greit vær mens vi pratet så var det jo like greit å bare ta en start-tur sånn at jeg gjerne kan sykle litt lengre i morgen! Men altså, å få sykkelen ut av leiligheten var lettere sagt enn gjort! Så det ble både blod, blåmerker, frustrasjon og tårer før jeg kunne sette meg i setet og suse av gårde! Men det var så verdt det altså! sårene gror, blåmerkene forsvinner og frustrasjonen er allerede glemt! Og turen, ja, den ble på 6.72kilometer! Vel og merke var det mest på flate strekninger da jeg selvfølgelig måtte benytte sjansen til å spille litt Wizards Unite, hihihi!

Nå er det straks skravlings med min kjære Kanin! vi skal facetime og det gleder jeg meg innmari mye til siden vi ikke har pratet sammen siden før påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar