onsdag 6. februar 2019

Circle of Security

Dagen i dag har vært lang, vanskelig, tøff men også bra! Jeg har nemlig vært hos Humlen og vi har snakket mye om "lille Live", mammaen min og hendene hennes og "Circle of Security", også kjent som COS! Det er noe jeg kjenner meg så innmari igjen i og jeg er super glad for at Humlen har lært meg om denne sirkelen, for det gjør ting litt enklere å forstå! For der jeg skulle ha blitt møtt med åpne armer ble jeg som regel ikke møtt med det, det gjorde igjen at jeg havnet ut på sirkelen igjen til tross for at jeg ikke var skikkelig oppladet, og det er ikke så bra!











Bildet er lånt herfra!

Det er tøft å gå så inn i gamle ting som det vi gjorde, så jeg var rimelig utslitt, mildt sagt, når jeg kom hjem! Dermed ble det bare å lande i sofaen, og her sitter jeg fortsatt! Kroppen min skriker stort sett hver gang jeg beveger på meg og det føles ut som om jeg bruker ti ganger mer energi enn vanlig! I morgen har jeg også en avtale, men det er heldigvis ikke før ut på ettermiddagen, så jeg kan ta det fullstendig rolig på formiddagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar