lørdag 23. februar 2019

Tur nummer to!

Jeg startet jo årets fjelltur-sesong for en ukes tid siden og i dag måtte jeg ta turen en gang til! Det tok jammen meg lang tid før jeg klarte å bestemme meg for om jeg skulle gå eller ikke! For jeg kom meg ikke hjemmefra før klokken var to! Men siden det blir lysere og lysere for hver dag som går, kan man fint starte turen på ettermiddagen! Solen skinte, fuglene kvitret og det raslet i trærne og beina, ja, de fløy nesten oppover mot skogen!

Det tok bare ca. 33min å gå opp og det beste av alt var at jeg kom opp til en topp uten et eneste menneske tilstede! Jeg digger å være der oppe alene, det er bare noe med den freden og roen som kommer over meg når jeg sitter der og har hele området for meg selv! Dessverre begynte det å blåse skikkelig mens jeg satt der oppe, så jeg endte opp med å gå etter bare drøye 15min på toppen, jeg ble nemlig kald og det er jo aldri gøyt!

Resten av dagen har mildt sagt vært miserabel! Beina er tydeligvis blitt allergiske mot å dusje og dermed reagerer de med å bli helt crazy... så med andre ord har de siste timene vært smertefulle! Men, men, jeg har heldigvis en deilig fjelltur å tenke på i det minste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar