lørdag 2. februar 2019

En solfylt lørdag

Det er så godt at februar endelig er i gang altså! Tenk, om bare noen uker er det offisielt vår! I dag har solen klart å jage vekk alle skyene og gi oss en fantastisk vinterdag! Jeg har vært på et arrangement som jeg vil karakterisere som kjedelig, men det var garantert folk som koste seg der da! Etter vel halvannen time så gikk jeg derfra, ettersom de fleste som jeg kjente allerede hadde gått ble det grådig kjedelig å være der!

Resten av dagen har gått til å rydde, jeg ble jo litt gal i går kveld, så da måtte jeg jo ordne opp i galskapen jeg hadde laget! Hahaha! Men nå er det heldigvis ganske levelig her igjen og jeg slipper å se på gulvet for hvert skritt jeg tar! Er ganske fornøyd med resultatet, så selv uten en plan på forhånd gikk det bra!

Nå skal jeg spise opp resten av snopet og glo videre på TV før jeg kryper til sengs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar