tirsdag 12. februar 2019

Yoga ble til strikking og Legobygging!

Egentlig skulle jeg ha vært på yoga i kveld, men det ble avlyst pga. at kveldens yogalærer har vært litt uheldig! Det går bra med henne, men hun kan bare ikke være så veldig aktiv på yogamatten!

Så istedenfor yoga har jeg kost meg med strikketøy og Lego-bygging! Jeg kjøpte jo Lego i går, Harry Potter-togstasjonen, men jeg bygger tydeligvis så fort at nå er den også ferdig, hihi! Dessverre var det ikke togskinner med, så det må jeg få tak i, for altså, det går jo ikke an å ha et Legotog uten togskinner!

Nå derimot skal jeg begynne på veien mot sengen! I morgen skal jeg på yoga hos Sommerfuglen og jeg håper at Rosen er der! jeg trenger nemlig råd av henne for hva jeg kan gjøre med min vonde legg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar