onsdag 20. februar 2019

Noe løsnet i går kveld!

I dag har jeg vært hos Humlen igjen! Det var en ganske interessant og tårevåt time vil jeg si! Kvelden i går var nemlig ganske heavy, iallfall siste delen, og det var et av temaene vi snakket om i dag! Jeg var nemlig på yoga og der var det et eller annet som løsnet, en boble sprakk og utløste en mildt sagt ganske heftig tåreflom på meg! Jeg begynte å gråte i det jeg tok på meg skoene, når jeg kom meg ut av studioet bare fosset tårene og det gjorde de hele veien mens jeg kjørte hjemover. Vel hjemme hulket jeg, ja, selv når jeg stod i dusjen så rant tårene om kapp med vannet fra dusjen...

Hva som forløste seg vet vi ikke helt, men det gikk i hofteåpnere, bedre kjent som roteskuffen, og da er det gjerne mye som kan komme til overflaten. Vi lå også i frosken og der hadde jeg mye sinne og irritasjon som dukket opp, og det var rett og slett deilig! I tillegg var det jo superfullmåne på tirsdag og det kan gjøre ganske mye med humøret altså! Humlen sa at det kan ha vært en salig blanding av lettelse, sinne, sorg, tristhet og ja, ganske mye egentlig!

Ellers snakket vi om strikketøyet mitt, det førte oss inn på et tema som vi ikke har vært innom før, men som fikk meg til å gruble! og jeg grubler fremdeles på det, men jeg kan ikke gi noe bedre svar nå enn da! Jaja, det gjør ikke så mye, for jeg trenger ikke å ha et svar, kanskje det en dag vil tennes en lampe og jeg vil skjønne det! hvem vet?

Nå skal jeg spise litt kvelds og så har jeg store planer om å legge meg om ikke så alt for lenge!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar