fredag 1. februar 2019

Ut av bjørnehiet!

Endelig er det 1.februar! ååh, så glad jeg var når jeg våknet og skjønte det! Joda, det er fremdeles vinter, men det gjør ingenting, det viktigste er at januar er omme!

Jeg har feiret dagen med å klatre ut av hjørnehiet mitt, tatt ned julegardinene og hengt opp "restenavåret" gardinene! Jukset litt har jeg også gjort! Har nemlig vokst opp med at man ALLTID vasker og stryker gardiner før man henger de opp, det er noe jeg har tatt med meg inn i voksenlivet, iallfall frem til i dag da! Og nå er lyset i stuen blitt så mye lysere, det er ganske deilig faktisk!

Utenom gardinskiftet har jeg prøvd å få tak i ergoterapeuten min, men det er lettere sagt enn gjort altså! I over to uker så har jeg ringt de tre numrene jeg har på henne ved jevne og ujevne mellomrom og sendt en sms, men ingen tar telefonen og ingen svarer på sms-en... Så i sted fant jeg et annet nummer til ergoterapi-tjenesten i kommunen, men tror du hun som har det nummeret svarte da? neida, det var en automatisk telefonsvarer som ikke sa så mye annet enn at personen jeg prøver å få tak i enten har slått av mobilen eller befinner seg i et område uten dekning... Oh my gosh sier bare jeg! kjenner dette begynner å ta litt på tålmodigheten min, for det må da virkelig være mulig å få tak i en eller annen vel!?!?

Nå skal jeg snart på yoga, det har vært venteliste i flere dager og jeg har vært for sen til å få den ledige plassen, så det så stygt ut for min del en stund! Men i dag fikk jeg heldigvis muligheten til å kapre en avbestilling! for altså, det er ikke helg uten yoga hos Sommerfuglen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar