tirsdag 29. januar 2019

Neste steg nærmer seg!

I dag har NAV-damen min hatt møte med NAVs rådgivende lege og hun kunne heldigvis overbringe den ganske nervøse Live gode nyheter! Hun skrev blant annet - Det er enighet om det er hensiktsmessig å oppdatere arbeidsevnevurdering mot varig. Så snart dette er gjort vil du få tilbakemelding, slik at søknad om uføretrygd kan sendes. Videre stod det at denne oppdateringen skal skje så fort som mulig men jeg må regne med litt ventetid. Det skal uansett være i orden før AAP-perioden min går ut andre uken i mars. Jeg er sikker på at Humlens knakkende gode, grundige og veldig utfyllende spesialisterklæring og Rosens brev har mye å si her!
Jeg må uten tvil smøre meg med enda mer tålmodighet! Men samtidig så er jeg likevel et ganske stort skritt nærmere og det er jo veldig bra!


Nå tror jeg at jeg må spise litt middag og så skal jeg bare bare slappe av resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar