onsdag 9. januar 2019

En vakker onsdag!


I dag har jeg endelig vært på yoga igjen! det var helt fantastisk!
På vei hjem skinte solen og jeg kjente at jeg på ingen måte hadde lyst til å gå inn igjen. Derfor satte jeg fra meg yogamatten hjemme og satte kursen mot nærmeste strand, og det var et innmari godt valg! Så med Harry Potter og mysteriekammeret på øret kunne jeg nyte en helt fantastisk januar-sol, måker, ender og stillhet! Jeg måtte klatre ut av varmeposen, jeg klarte nemlig å kjøre fast skuteren i en blanding av gjørme, gress og sand, hahahaha! Hjulene spant men heldigvis klarte jeg å dytte den med meg! Bilde fra turen ligger på Instagram-kontoen min, dessverre får jeg ikke til å dele bilder derfra her inne, så hvis du vil se det får du ta turen innom der:)

Nå er det tid for litt kvelds og så skal jeg se på kveldens episode av Spesical victims unit på TVNorge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar