mandag 21. januar 2019

Jeg sprakk...

Ups! jeg spiste visst litt sjokolade jeg, engelsk konfekt spiste jeg også... Men jeg har konkludert med at sjokolade er fullt lovlig en gang i måneden, og det selv på en mandag! lakrisen derimot er ikke helt innafor, tror jeg da, så jeg har tatt straffen min, iallfall nesten, og stått 35sekunder i planken! egentlig skal det være ett minutt, men i og med at jeg har vært på yoga nå i kveld så ble det litt mye. Jeg skal heller ta de resterende 25sekundene i morgen! æresord altså! Og på fredag må jeg innrømme dette til Humlen, men jeg syns jeg hører henne allerede og hun kommer mest sannsynligvis bare til å le! hahahahaha!

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye, jeg har vært litt utslått, eller, jeg har vært veldig utslått i flere uker nå! men Humlen gav meg jo et "spark bak" på onsdag og det har hjulpet! jeg tror at jeg kanskje muligens er på vei ut av utmattelsen for denne gangen, og det er så himmelsk deilig at jeg ikke har ord! neida, jeg skal ikke ta den gleden for mye på forskudd! men jeg er likevel glad for at det kjennes ut som om det går den riktige veien!

I morgen er det strikkeklubb igjen, på onsdag og torsdag har jeg time hos Rosen og så skal jeg på yoga og på fredag skal jeg til Humlen igjen! Forhåpentligvis har hun med seg en myk og søt hjelper!😍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar