mandag 7. januar 2019

Årsrapporter og middag

Årsrapporter er grådig kjedelige å skrive altså! Men nå er årets rapport mer eller mindre i boks! Det er bra! dessverre gikk det utover kveldens yogatime hos Sommerfuglen... Men som et lite plaster på såret fikk jeg middag på en restaurant påspandert da!

Godteavtalen går forresten veldig bra! jeg har klart meg overraskende greit! Godteri har jeg spist både på fredag og lørdag! men istedenfor å kjøpe godteri begge dagene kjøpte jeg bare på fredag, og så fordelte jeg det på to dager. Tror ikke Humlen og jeg snakket om akkurat det, men jeg lar det være innafor likevel, hihi!

I juleferien sov jeg jo flere ganger på ettermiddagen, det funker dårlig for meg på grunn av at det ødelegger nattesøvnen i 9 av 10 tilfeller. Men den siste uken, eller, fra onsdag og frem til i dag, så har jeg klart å holde meg våken hele dagen! Så jeg regner med at Humlen gir meg minst en stjerne for dette, iallfall om jeg klarer det frem til neste time hos henne også da!

Nå skal jeg finne sengen, tror nemlig at den godteavtalen må utvides til "å være i seng før midnatt" avtale også, for det er himla vanskelig å snu døgnet igjen altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar