lørdag 12. januar 2019

Hoo!

Hoo! denne uken  har gått hardt for seg altså!
Det har egentlig ikke skjedd noe sånn super spesielt men den har likevel vært hard! I tillegg er jeg totalt forvirret når det gjelder hvilken dag det egentlig er! Det eneste vanlige jeg har gjort denne uken er nemlig å gå på ukens siste yogatime som var i går! Eller, jeg var på yoga på onsdag også, men det pleier jeg som regel ikke å være så derfor er det bare rot i hodet på meg!

I tillegg har den vært hard fordi jeg har måttet holde meg våken hver eneste dag for å komme meg ut av det Humlen så fint kalte for julemønsteret! Det har gått greit, har ikke sovet på dagtid siden 1.1, men jeg har vært på nippen opptil flere ganger, ja, noen ganger til og med flere ganger på samme dag! Og så har været rotet kraftig rundt i kroppen, spesielt i beina, noe som viser seg i betydelig mer smerter enn vanlig... 

Men nå begynner det heldigvis en ny uke snart og den er noen lunde normal! Tror jammen meg at jeg skal forsøke å være tidligere i seng enn hva som har vært normalt denne uken, så jeg avslutter med å ønske deg en god natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar