torsdag 3. januar 2019

Enda mer!

Lalalala, jeg endte opp med å kjøpe enda mer Lego i dag jeg! men altså, jeg trengte hver eneste lille kloss, hahahaha! Men nå er det stopp, iallfall for en stund! Årsaken til at jeg kjøpte Lego i dag og var fordi jeg hadde lyst til å bygge en rullestol, det funket ikke med Legoen jeg hadde fra før av. Og dessuten er det jo grådig kult å få både lys og mørk rosa, lys og mørk lilla, lysegrønne og lyseblå biter! det har jeg aldri hatt før! For når jeg var liten så var det vel bare kommet noen få lyserosa klosser, resten var rødt, hvitt, svart, grønt, grått eller blått!

Nå er forresten Hogwarts Great Hall ferdigbygget, resultatet ligger på Instagram-kontoen min om du har lyst til å se! Jeg har også ryddet plass til å ha den stående fremme, jeg plukker den nemlig IKKE fra hverandre igjen med det første altså!

Egentlig hadde jeg tenkt til å vente til lørdag men nå har jeg faktisk ryddet vekk julen, sånn mer eller mindre iallfall! juletreet står fremdeles oppe men det er tomt for pynt, julestjernen skal få henge en liten stund til og det samme skal julegardinene! De er heldigvis helt røde, så om de henger til langt ut i februar så gjør ikke det noe! For gardinene som henger oppe resten av året blir nemlig vasket og da må de strykes, noe som tar mer enn to timer... det inkluderer da å ta ned gardinene som henger oppe, plukke av de hvite greiene, stryke de nyvaskete gardinene og sette på de hvite greiene! Det er litt deilig å få stuen tilbake, selv om det er veldig koselig med julepynten fremme da! Men det liksom noe med å pakke den vekk, da er vi på en måte et steg nærmere lysere dager, noe jeg lengter etter!

Tror det er på tide med litt kvelds jeg! Morgendagens plan består av årets første yogatime hos Sommerfuglen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar