torsdag 4. juli 2019

En "litt" forsinket julegave

Når julegaven ikke blir levert til jul så får den komme senere! Det som var bra med det denne gangen var at jeg kunne fylle på med flere ting og dermed gjøre julegaven litt større! hihi! Den skal ikke overrekkes før til uken da, men det er like greit å få det unnagjort allerede nå! Så istedenfor bare tre små ting er det nå sikkert ti små ting, men jeg regner med at det er ønskelig nå som for litt over seks måneder siden! Og i tillegg er det litt godt å kunne få bruke litt penger på gave til mottakeren, for mammaen til mottakeren har nemlig alltid vært flink til å gi meg både bursdags- og julegaver!

Nå skal jeg gjøre hjemmeleksen min, nemlig yoga, og det gleder jeg meg til! tror jeg må legge meg i sofatryne-twisten litt, den er så deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar