tirsdag 2. juli 2019

Endelig litt orden?

Natten i natt var pyton, jeg var trøttere når jeg våknet enn når jeg la meg, så jeg skjønte fort at dette kom til å bli en dag tilbrakt i sofaen!

Men heldigvis klarte jeg å gjøre en ting som jeg har hatt lyst til grådig, grådig lenge! nemlig rydde i boden og på det lille soverommet! Og jammen santen klarte jeg det også! okay, jeg kunne sikkert ha kvittet meg med tre ganger så mye som det jeg har gjort, men samme det! Poenget er at det nå går an å gå inn i boden og finne ting uten å måtte tømme halve boden! Jaja, jeg må fortsatt flytte på ting men det gjør ingenting!

Resultatet av ryddingen ble at jeg sluknet som en stein nå i ettermiddag, eller kveld rettere sagt, og halv syv våknet jeg...  Så dermed blir jo natten så som så, men det får heller være,  er ikke så mye  å gjøre med nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar