fredag 5. juli 2019

På oppdagelsestur

Endelig klarte jeg å komme meg ut på tur i solen!
Jeg pleier jo og gå til min lille fjelltopp, men jeg begynner å bli litt lei, jeg har jo gått der mange ganger nå! Så derfor bestemte jeg meg for å gå til samme sted som Humlen, Godis og jeg gikk til sist vi var på tur, bare at jeg startet en annen vei da. Og siden jeg ikke har gått der før var det et lite sjansespill da jeg ikke var hundre prosent sikker på at jeg var på riktig vei, hehe!

Men til slutt så kjente jeg meg igjen og visste at målet var i enden av nedoverbakken! heldigvis fikk jeg være der i fred, men dessverre var det ikke særlig mye sol der. Det gjorde det litt kjedelig, men jeg hadde heldigvis noen Lego-figurer i sekken og dermed kunne jeg ta bilder av dem!

Samme elv, bare ikke samme sted

Etter en stund snudde jeg nesen hjemover, det er jo fredag, noe som betyr fredagsyoga, og det går jo nesten ikke an å gå glipp av! så da var det å stikke innom butikken, handle, spise litt mat, skifte og deretter ture avgårde til Sommerfuglen for en magisk time på matten!

Nå sitter jeg i koseklær i sofaen, sitron-fanta og sjokolade står på bordet, for det er jo fredag! hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar