mandag 8. juli 2019

Mandag og medisin

Dagen har vært så som så, jeg har vært sinnsykt trøtt men har klart å holde meg våken da! jobbet iherdig for å ikke sovne, det var innmari vanskelig til tider! Heldigvis hadde jeg kveldens yogatime og se frem til!

Det gikk i bakoverbøyninger og det var en heftig runde med øvelser! i tillegg dukket svimmelheten opp på besøk og det gikk en smule rundt for meg! Mens jeg satt og presset hånden på toppen av hodet, det hjelper nemlig mot svimmelhet, kom jeg på at det var jo en innmari god unnskyldning for å kjøpe lakris på vei hjem! som tenkt, så gjort, moahahaha! Og lakris pga. svimmelhet er et unntak fra godteavtalen, det er nemlig HELT greit å spise lakris når man er svimmel!

Så nå har jeg både spist kvelds og gomlet i meg nesten en pose med Panda-lakris, det er så godt altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar