torsdag 11. juli 2019

På hengekøye-tur

Siden sommeren endelig har kommet til Vestlandet benyttet jeg sjansen til å dra på tur!
Målet var veldig enkelt, et idyllisk sted en halvtimes busstur unna meg!

Det ble litt for mye tråkking, først en litt vimsete tur i går kveld da det var vanskelig å finne det perfekte stedet, og deretter en megalang omvei på vei til bussen i dag. Resultatet? jo, såre føtter, sprukne vannblemmer og en hofte som tydeligvis har pådratt seg en gangsperr eller strekk eller noe sånt. Men det gjør egentlig ikke så mye, for turen, ja, da var helt herlig!

Når jeg kom hjem var jeg veldig flink til å pakke ut av sekken, hengekøyen, myggnettet og soveposen er hengt til lufting og tørking og liggeunderlaget har jeg blåst opp sånn at det kan lufte seg litt det og. Og når det var gjort var det bare å komme seg i koseklær og krype opp i sofaen, hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar