søndag 29. mars 2020

Brakkesyken...

Jeg tror at jeg har fått brakkesyken... herlighet altså, jeg har mistet all energi og dessverre også all energi til å gjøre noe gøyt, til og med sy-energien min er tom... og denne gangen er det verre enn hva det vanligvis pleier å være på sånne fullstendig energiløse dager! måtte det gå fort over!

Mulig starten på sommertid også har en stor dose medvirkning til dette her da, for vi stilte jo klokken i natt. Dessverre reagerer jeg på sommer- og vintertid som små barn, jeg blir klin umulig å ha med å gjøre når det kommer til søvn... Og sånn var det i dag også, jeg sovnet og jeg sov og sov og sov enda litt mer. Hvor lenge vet jeg ikke helt, men jeg sov minst en time, så dermed er jeg veldig spent på hvordan denne natten kommer til å bli!


Men det er et lite lyspunkt da! og det er at det er meldt ganske pent vær i morgen! noe som vil si at jeg skal forsøke så godt jeg kan på å komme meg ut i skogen! Buss er jo utelukket, så da må det bli skuteren, noe som igjen vil si at turen på den ikke kan bli for lang siden jeg må kjøre uten varmeposen om jeg skal på tur. Så jeg håper at flest mulig har tatt den turen jeg har planer om å ta i morgen sånn at jeg ikke møter på alt for mange folk!

Nå skal jeg se om det er noe fornuftig på tv eller om det er like greit å bare krype under dynen og ta kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar