søndag 15. mars 2020

Dette kommer til å gå!

I går var jeg ganske pessimistisk, i dag derimot ser jeg heldigvis litt lysere på dagene som kommer! Det har kanskje noe med at morgendagens værmelding melder om sol, sol, sol og enda mer sol! iallfall for en dag, at regnet kommer tilbake om kort tid verken orker eller gidder jeg å tenke på akkurat nå!

Dagen i dag har ikke blitt brukt til så veldig mye fornuftig, men jeg har klart å ikke være en tv-slave hele dagen da! jeg har nemlig gått løs på nye bøker i storytel, eller, nye og nye, nye for meg iallfall! Kaninen tipset meg nemlig om en serie som heter Halvgudene av Mari Moen Holsve, det er en fantasy-serie for ungdommer men likevel spennende! Og i kveld klarte jeg endelig å gi meg et spark bak til å begynne å klippe ut stoff til en kjole jeg skal sy! nå mangler jeg bare den ene skjørtedelen og fire lommer, mulig jeg skal ha noen ermer også, men det er litt vanskelig å bestemme seg for!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar