tirsdag 24. mars 2020

Hold på rutinene!

I dag har jeg hatt time hos Humlen i det virtuelle kontoret hennes! Det var veldig godt å prate med henne igjen, det er nemlig nesten fire uker siden forrige time! I tillegg kunne jeg vise henne både det ene og det andre her hjemme, det var litt ekstra gøyt å vise henne all Legoen min siden hun er Lego-fan hun også, hihi!

Det gikk, naturligvis, en del i denne spesielle tiden som vi er i nå! Vi snakket om rutiner og timeplaner og det å unngå brakkesyken. Heldigvis har jeg allerede god erfaring på det å ta det rolig! jeg klarer også å holde på rutiner, iallfall noen av dem, sånn som en noenlunde fast døgnrytme og yogaen, for Sommerfuglen har nemlig gått online! Og så er jeg jo også flink til å trives i eget selskap! det tenker jeg på som en stor fordel nå i disse dager! I tillegg har jeg jo en ganske god verktøykasse som vi har laget gjennom de fire siste årene og den er god å ha i sånne tider som dette!
Kaninen og jeg fikk forresten stjerne i boken hennes siden vi har online-møter hvor vi sitter og strikker i lag! vi hadde vårt andre møte nå i kveld og det var veldig morsomt og koselig! Det er som om vi sitter i samme sofa og ser på hverandre selv om det faktisk er litt over to mil mellom oss! Vi ble enige om at vi begge er veldig glade for at vi har hverandre!

Jeg fikk også vist henne hva jeg har sydd, kjolen måtte jeg selvfølgelig ha på meg! Hadde matchende cardigan og strømpebukse i tillegg, naturligvis, hihi! Syrommet mitt fikk hun også se, og vi ble vel egentlig enige om at jeg faktisk har en del å gjøre her hjemme, sånn som å rydde både i garnlageret mitt og i boden innenfor syrommet, hehe!

Løvetannbarn var også et lite tema vi var innom, så da fikk hun vite hvorfor bloggen min heter Maskrosbarnets skriblerier, for maskros er jo det svenske ordet for løvetann og jeg er jo et løvetannbarn uten tvil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar