onsdag 11. mars 2020

Hurra!

I dag har en veldig herlig dame bursdag!
Det begynner å bli en del år siden vi sist så hverandre, jeg tror det nærmer seg fire år eller noe sånt. Før traff vi på hverandre oftere enn nå, men da bodde jeg også mye nærmere henne enn det jeg gjør nå! Men vi er heldigvis venner på faisen så jeg har gratulert henne med dagen likevel!:p
Bursdagsbarnet er min kjære Fru Blid, hun var rådgiveren min de to siste årene på ungdomsskolen.



Ellers har jeg vært på yoga, den siste dagtimen på en stund dessverre! Det er grunnet corona-restriksjoner, så det er ikke så veldig mye å gjøre med det! Men heldigvis forblir yogastudioet åpent om ettermiddagen, så det er heldigvis ikke helt stopp på timene, iallfall ikke ennå da! Jeg er ikke så veldig bekymret for dette viruset, men jeg har ganske mange rundt meg som er både lunge- og hjertesyke, så det er litt skummelt likevel!

Nå tror jeg at jeg skal lage en pizzadeig, jeg var nemlig innom butikken i sted men klarte ikke å få med meg så veldig mye fornuftig ut derfra, haha! Men jeg vet at jeg har nok mel og ost til at det kan lages en pizza, og da slipper jeg nemlig å gå ut igjen:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar