mandag 16. mars 2020

Online-timer

Nå er tiden for online-timer altså!
Sommerfuglen har gått online og det har også Humlen gjort! Sistnevnte ringte meg nemlig i formiddag siden myndighetene har bestemt at psykologene også må stenge kontorene sine. Heldigvis er vi i 2020 og dermed går det an å ha behandling online! Så på fredag skal jeg sjekke inn i det virtuelle venterommet hennes og så henter hun meg når hun er klar! Siden vi skal se hverandre kan jeg også vise henne ting, blant annet skal hun få se skjørtet jeg sydde for to uker siden, kanskje hun også får se kjolen jeg holder på med nå!


Etter praten med Humlen tok jeg skuteren med på luftetur! Jeg har en ankel som er litt kranglete for tiden, så derfor fant jeg ut at det var best å kjøre istedenfor å gå. Målet var kirkegården, der er det nemlig et kamp-tårn i spillet Wizards Unite og siden det er event gående måtte jeg bare spille litt sånn at jeg kunne nå målene, hihi!

Nå er det popcorn, cola, ullpledd og TV som gjelder! hihi:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar