mandag 30. mars 2020

Skogens ro

Oh my gosh! så ufattelig deilig det er å endelig komme seg ut i skogen!
I år har jeg dessverre ikke vært flink til å gå på tur i det hele tatt... Faktisk har jeg bare vært på to skogsturer før i dag, og begge var med Humlen. Så det var absolutt på tide å ta seg en tur på egenhånd i dag!

Planen var sånn halvveis å gå til Humleplassen, men pga snøfallet i går og dermed en god del snørester i dag, droppet jeg det. Veien nedover kan være litt skummel, den er ikke bratt eller noe sånt, men om du sklir så kan du skli et godt stykke og dermed også slå deg heavy... Så istedenfor å gå til Humleplassen gikk jeg til samme elv et litt annet sted. Og der var det så hinsides deilig å tilbringe litt tid! Når jeg satt der så skjønte jeg ikke helt hvorfor jeg ikke har gjort dette før i dag! Men samme det, nå er jeg i det minste kommet i gang!

Samme elv bare et annet sted, og en annen årstid da:p

Jeg tok også en telefon til den ene servicemannen min da jeg ennå ikke har fått kurv til skuteren min. Han kunne fortelle at han har kurv men han får ikke lov å kjøre den hjem til meg! Årsaken? selvfølgelig koronaviruset... Det er kun livsnødvendig utstyr som er tillatt å kjøre ut til brukere, og en kurv går absolutt ikke i den kategorien! Men så spurte jeg om jeg kunne få lov å hente den selv, og det kan jeg utrolig nok få lov til! Det jeg derimot ikke kan få hjelp til å montere den, men det er bare en skrue som skal skrues i, noe jeg (forhåpentligvis) fikser uten problem!

Nå er det sofa, popcorn og tv som gjelder resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar