onsdag 19. desember 2018

Hoo! en lang onsdag!

For en dag dette har vært altså!
Det gjaldt det syke familiemedlemmet mitt, men heldigvis så er det ikke så dramatisk som jeg tolket meldingen jeg fikk for noen dager siden! Det beste var å se han som er syk og se at han er ganske frisk likevel! Det roet meg veldig, noe som var veldig godt!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra mange timer på beina, men jeg skal faktisk snart gå igjen! Sommerfuglen har nemlig en veldig deilig time på timeplanen i kveld, eller, jeg antar at den er veldig deilig, men jeg har aldri vært på akkurat denne typen yoga før, så det blir spennende!


De to neste dagene gleder jeg meg veldig til! De dagene består av blant annet Bamse, Karamell og Humlen! Timene hos Humlen kan jo være rimelig heavye og grådig tøffe! Men det er siste timen før juleferien og dermed vet jeg med sikkerhet at hun ikke kommer til å hive meg ut i tankeelven! Så da blir det nok for det meste bare koselige temaer!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar