mandag 24. desember 2018

Julaften!

God jul alle sammen!

Her har det vært stille og rolig og akkurat sånn jeg ville ha det!
Det har gått i TV, mye snop, litt fornuftig middag, julebrus og åpning av et par gaver. Jeg har også hatt sinnsyke smerter i beina, de har heldigvis roet seg litt nå da! Årsaken er nok det kraftige væromslaget som herjer, det var nemlig bare +0,7grader og snøvær når jeg stod opp, nå er det +6,4grader og regn... Til slutt var jeg så utmattet at jeg bare måtte ta meg en liten høneblund, da kom selvfølgelig huseierne plutselig hjem og fruen i huset klakket rundt i hæler, for det hørte jeg, men jeg fikk likevel slumret litt før alarmen ringte da! Og når jeg våknet hadde de dratt igjen, så da fikk jeg det stille og fredelig igjen!


Nå har jeg tenkt til å bygge litt Lego av alle ting, hihi! Det er nemlig ingenting gøyt på TV, for alt ble tydeligvis vist i formiddag og ettermiddag, og jeg har ikke lyst til å legge meg, iallfall ikke helt ennå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar