søndag 2. desember 2018

Uææh!

Blææææ, jeg gruer meg til i morgen!
Det er nemlig tid for NAV-møtet, eller som jeg har døpt det om til - skjebnemøtet! Det er heldigvis bare Langbein, NAV-damen, Humlen og jeg som skal på møtet da, og så skal vi være hos Humlen hvor jeg er trygg og det er godt! Det er mye bedre å være der enn på NAV-damens knøttlille rom! Der er det trangt når det er tre stykker og enda trangere når det er fire! Mens hos Humlen har vi veldig god plass, dessuten har hun både te, kakao og kaffe som man kan drikke! Jeg syns også at Godis burde få være der, men Humlen er ikke med på den planen der, så hun må nok pent være hjemme.

Nå tror jeg nesten at jeg skal starte veien mot sengen! Møtet er allerede klokken elleve og siden det er meldt møkkavær har jeg planer om ta bussen sånn at jeg slipper å drukne på veien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar