lørdag 8. desember 2018

Sukk! en lang uke er snart over!

Denne uken har vært lang, den har vært intens smertefull og slitsom! Og jeg, ja, jeg er utslitt!
NAV-møtet på mandag tok fryktelig mye energi, det er jo egentlig ikke så veldig rart! Resten av uken har det vært beina som har slitt, hvorfor vet jeg ikke! Det kan være været, for det har skiftet veldig nemlig, det kan være CMT-en og det kan være en blanding av vær, CMT, psyken og ja, det meste. Det igjen har gått utover nettene mine, noe som dessverre har ført til dårlig søvn, som igjen betyr mindre energi, mer smerter osv. osv. osv. osv. osv.

Dagen i dag har vært fryktelig lang men også koselig! Jeg traff blant annet Rosen, hun fikk lakris, for Kaninen og jeg hadde nemlig en skål med godis stående på bordet som vi kunne spise av. For altså, det er jo lørdag og når det er lørdag kan man spise godis, sånn er det med den saken! Sangerinnen dukket også opp, min tidligere psykomotoriske fysioterapeut, hun er jo så fascinert av håndarbeidet mitt, hun kjøpte nemlig noe av meg den gangen jeg gikk hos henne. Så i dag måtte hun fortelle litt ekstra hvor stor pris de satte på det jeg strikket til familiens yngste tulle! Og det var jo koselig!:)

Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg gjøre alt jeg kan for å være mega-flink til å legge meg ganske så raskt etter det! Jeg er nemlig ekstremt trøtt og natten i natt var et rent helvete, sorry, men jeg har ingen andre ord som kan beskrive den bedre! Morgendagen skal være rolig men også by på litt julestemning i lag med Tulipanen og Blomsterdame S! det gleder jeg meg grådig mye til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar