mandag 11. mars 2019

Aauu!

Rosen fant noen intense steder å jobbe med i dag! På det verste føltes det ut som om jeg skulle besvime for det var så grusomt vondt! Men heldigvis så varer den verste smerten kun i få sekunder før det roer seg! Og dessuten så vet jeg at det hjelper i det lange løp og dermed så er det greit!

På vei hjem tok jeg nok en lang omvei, jeg ville være ute og da gjelder det å kjøre de lengste omveiene sånn at jeg får mest mulig utbytte av solskinnet! Egentlig skulle jeg spise is på veien men jeg fant ingen is jeg ville ha, issesongen har tydeligvis ikke startet ennå! Så når jeg kom hjem spiste jeg ikke mer enn to nonstop-kroneis! hihi!

I morgen er det både tid for strikkeklubb og yoga! Jeg gleder meg aller mest til yogaen og er veldig spent på hva yogalæreren har planlagt!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar