onsdag 6. mars 2019

En magisk yogatime!

I dag fikk vi kjørt oss skikkelig hos Sommerfuglen! Yogatimen var helt magisk!



Resten av dagen derimot, den har vært så som så. Jeg har til og med spist sjokolade! Årsaken? jo, du skjønner det at det var en boks med melkehjerter som ropte på meg når jeg gikk forbi på vei til kassen! hahaha! Men jeg spiste kun fjorten hjerter, det er tjueen i pakken! Så jeg vil påstå at jeg var flink som ikke spiste opp alle! og jeg tok selvfølgelig straffen min!

Resten av uken skal jeg gjøre minst mulig, det er iallfall planen min da! Eller, jeg skal gjøre minst mulig utenfor husets fire vegger, hjemme skal jeg strikke, strikke, strikke og strikke enda litt mer, hihi! Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg etterhvert legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar