lørdag 30. mars 2019

Earth hour!

Husket du å slå av alle lysene i kveld? Det gjorde jeg! Jeg mørkla hele leiligheten og stuen var bare opplyst av TV-en og fem stearinlys! Var faktisk veldig koselig men det var for mørkt til at jeg kunne strikke, dermed var det litt kjedelig! Endte opp med litt strikkeabstinenser nemlig! haha!


Frem til det var Earth Hour gjorde jeg fryktelig lite! Det er nesten som om jeg går i dvale fra onsdag ettermiddag til tirsdag morgen, for da gjør jeg nemlig veldig lite! Det er kjedelig men samtidig så er det ikke så mye annet jeg kan gjøre, for da blir jeg bare enda mer sliten! Heldigvis har jeg neste ukes værmelding å se frem til! Det virker som om det blir flere fine og flotte dager, og forhåpentligvis kan det hjelpe litt på energinivået mitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar