mandag 25. mars 2019

Månedens fjelltur

I dag kom jeg meg endelig avgårde til min lille fjelltopp! Det var så innmari deilig å komme seg inn i skogen, gå gjennom den og så komme opp på toppen! Jeg hadde spagetti i ørene hele tiden, men sånn ble det bare denne gangen! Egentlig foretrekker jeg vel å gå uten og bare lytte til naturen istedenfor da, men ingen regel uten unntak sies det!:p

Jeg ble sittende på toppen i ca. en time, håpet var at skyene skulle forsvinne helt sånn at solen fikk skinne uforstyrret! Men det skjedde ikke, så jeg måtte nøye meg med periodevis soling! Skyfri himmel eller ei, jeg kjenner det faktisk at jeg har vært ute i solen og det er faktisk veldig deilig!

Nå må jeg nistrikke videre på leggingsene mine sånn at de blir ferdige!

Ha en god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar