onsdag 13. mars 2019

Fra storm til sol

Gårsdagen endte heldigvis relativt bra, til tross for den fæle nyheten jeg hadde fått tidligere på dagen! Jeg var nemlig på yoga og hun som hadde den timen kan virkelig trylle! Noe av det første vi gjorde var å ta en innvendig værmelding, min kropp meldte storm! Men så gikk vi igjennom en rekke øvelser, blant annet stod vi i kamelen, når vi lå i en bakoverbøyning kom hun og dro oss som ville i beina, da er jeg ganske så sikker på at hun brukte en tryllestav på mine bein! De ble nemlig fullstendig frie for smerter! det skjer ikke så ofte men i går kveld skjedde det altså! Jeg er også veldig sikker på at etter at hun hadde gjort det så svevde beina flere centimeter over gulvet! Det var så insaine deilig å kjenne at beina fikk en pause at jeg har ikke ord! Når timen var over så bad hun oss om å ta en ny innvendig værmelding, og jeg gikk faktisk fra å ha fullstendig storm inni meg til å ha solskinn på klar blå himmel med litt godværsskyer!

Yogatimen hos Sommerfuglen i formiddag var også deilig! Vi fikk kjørt oss skikkelig! når jeg gikk ned trappen så skalv beina mine! Sommerfuglen lovet oss nesten gangsperr i morgen, så jeg er litt spent på hvordan jeg kommer til å kjenne meg! Men jeg tar det som det kommer, det går jo over!

Jeg har det med å ta lange, lange, lange omveier hjem når det er solskinn, i dag var intet unntak! Hadde jeg hatt kilometerteller på skuteren min hadde nok den vist at den hadde fraktet meg ganske langt!

Men nå skal jeg legge meg, klokken er egentlig alt for mye til at jeg kan sitte her med Macen i fanget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar