torsdag 14. mars 2019

Dårlig resultat!

I dag hadde jeg store planer om å handle bøker! det er jo mammut-salg frem til i morgen eller på lørdag, men fant jeg noe? nope, absolutt ikke en eneste bok fristet... Jeg syns dette salget var mye bedre før, det har tapt seg litt de siste årene rett og slett! Men, men, det var kanskje like greit, for da sparte jeg penger!


Min magiske yogalærer klarte å trylle med beina mine på tirsdag! og fremdeles har de det greit og innimellom har de det helt fantastisk, så det går litt opp og ned. Men det er helt greit siden de får litt pause fra smertene! Jeg sendte forresten melding til yogalæreren med de magiske evnene, for hun måtte rett og slett få vite det så fort som mulig! Hun syns det var helt fantastisk, og det syns jeg også!


Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg strikke! I morgen er det heldigvis tid for fredagsyoga igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar