onsdag 27. mars 2019

En hick up

Dagens time hos Humlen ble brukt til å snakke om veldig mye, som vanlig egentlig! hihi!

Vi pratet blant annet om parestesier, det er jeg en del plaget med! Jeg kan våkne om natten og da kjenner jeg verken armer eller bein! Det kan være litt creepy av og til! Spesielt når jeg er så trøtt at jeg ikke helt henger med på tid og sted! Humlen kunne fortelle at det faktisk er noe man ser hos traumatiserte mennesker, og noen av disse kan også ha det store deler av dagen! Vi fant vel egentlig ut at de har fått seg en hick up og forsvarssystemet er litt sånn krøllete!

Humlen testet også beina mine! Jeg syns det er så vanskelig å vite om jeg kjenner at jeg tar på beina i beina eller om jeg bare kjenner det i fingrene! Så mens jeg satt med lukkede øyne tok hun  på forskjellige steder på leggene og tærne og så skulle jeg si hvor hun tok. Jeg klarte å si rett på de fleste stedene, bommet litt på tærne men det er helt normalt! hihi!

Videre var vi inne på mysteriet - Lives bein! Hun syns de er ganske gøye! det syns jeg også, spesielt når hun og jeg snakker om dem! Humlen sier at jeg har et enormt forsvarssystem i beina mine, det er jo ikke så veldig rart i og med at de har måttet løpe så mye som det de har gjort da! En del av mysteriet som sitter i beina mine er hvorfor de som oftest reagere veldig på at jeg dusjer! Vi vet ikke hvorfor det er sånn, men vi drøftet både varme og vannstråler, tror ikke vi ble så veldig mye klokere av det da! For ikke er vannet for varmt, beina får nemlig bestemme det, og strålen er også helt grei!

Neste gang skal vi gjøre yogaterapi! Det gleder jeg meg veldig til! Det tror jeg også Humlen gjør, hihi!

Nå er det kvelds, strikking og TV som står på planen for resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar