torsdag 21. mars 2019

Dagen derpå

Vel, gårsdagen var mildt sagt heavy, og det har også preget denne dagen... men da heldigvis "bare" i form av fryktelig lite energi... Det er jo absolutt ikke så veldig rart da! Traumer tar masse energi og krefter!

Likevel har jeg klart å ha det litt gøyt også da! det var nemlig litt solskinn ute og da tok jeg med meg litt Lego og gikk ut for å ta bilder! 


Jeg har også spist sjokolade, hihi, men det dette tilfellet går innunder medisinske årsaker og da er det lov! Moahahaha! Siden det er en medisinsk årsak har jeg ikke tatt straffen min, for medisin må man jo ha og da er det greit! 

Nå derimot skal jeg legge fra meg Macen og strikke videre! I utgangspunktet skal Humlen  og jeg på tur neste uke og da er planen å gå med mine nye dritkule leggvarmere! Men da må jeg altså bli ferdig med dem først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar