tirsdag 5. mars 2019

Oi da!

Ups! jeg sovnet visst jeg... i utgangspunktet gjør for så vidt ikke en lur så veldig mye, men når luren starter like over 19.00 og varer til 19.28, da gjør den ganske mye, sannsynligvis! så jeg er ganske spent på hvordan denne natten kommer til å bli! Enn så lenge er jeg optimistisk, for å være noe annet enn det vil bare medføre en elendig natt uansett, så derfor gjelder det å holde motet oppe og ikke ta sorgene på forskudd!

I morgen skal jeg endelig på yoga igjen! Jeg har ikke vært på yoga siden tirsdag for en uke siden, vanligvis pleier jeg jo å være på yoga minst to ganger for uken, så det er litt uvant! Men heldigvis skal jeg på to timer i neste uke da!


Nå skal jeg spise litt kvelds, glo litt på TV og strikke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar