fredag 10. november 2017

Hmm, ta influensavaksine?

For første gang i mitt liv er jeg faktisk inne på tanken på å ta influensavaksinen! Ikke det at jeg pleier å bli syk så veldig ofte, bank i bordet for det! Har heller aldri hatt influensa da, om ikke det var det jeg hadde i fjor når jeg hadde feber og var skikkelig elendig da! Men nå er det liksom andre ting å tenke på også, nemlig CMT`en! For det jeg har lagt merke til de to årene det nå har gått siden den brøt ut, er at dersom jeg blir syk så havner jeg som regel i en utmattelsesperiode, og de er det grådig greit å unngå om jeg kan! Det skal jo ikke mye til før sånne perioder kommer da, bare se nå, smerteklinikken slo knock out på meg og selv om det er to uker siden så sliter jeg fremdeles... Så derfor tenker jeg at det nok muligens er en god ide å få et stikk i armen! 
Tror jeg stikker innom Englene på mandag og hører med de, kanskje jeg er så heldig at jeg ikke trenger legetime for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar