onsdag 1. november 2017

Og der bikket vi over til november gitt!
Hva gjør Live? jo, hun bryter Solstrålens søvnhygieniske regel nummer 1 så det synger etter! Men denne gangen har jeg ikke lagt meg, jeg sitter fremdeles oppe med full belysning, tv, Mac og stearinlys, absolutt ikke det lureste når klokken har passert midnatt. Men denne kvelden ble bare sånn rett og slett!

Men jeg måtte bare skrive litt mer, egentlig skulle det forrige innlegget vært postet i går, problemet var bare at det tok litt for lang tid å skrive. Så da får det heller være det første innlegget i november da!:p

I går var det jo basar, der var det full action med både årelotteri og loddbok-trekning! For en gangs skyld så vant jeg faktisk! Det var en liten premie i forhold til de tredve årene jeg kjøpte men det gjør ingenting, det er nemlig en god, varm og myk premie, nemlig vakre selbuvotter!:D

I dag, eller, sånn teoretisk sett i går, var det strikkeklubben. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle gå eller ei, men valgte å gå til tross for en kropp som protesterte. Egentlig kunne jeg bare ha holdt meg hjemme, det var nemlig bare bråk, støy og mas, sånn som det alltid er nå for tiden... Men jeg var flink da, jeg gikk faktisk før det var ferdig sånn at jeg kunne rekke bussen hjem! Og resten av dagen har jeg også vært flink, jeg har tatt det så med ro som bare overhodet mulig!

Om ganske nøyaktig tolv timer skal jeg være hos Humlen, så jeg tror derfor at det lureste jeg nå kan gjøre er å avslutte dette innlegget, blåse ut lys, slå av tven og ovnen, og så finne sengen sånn at jeg kan sove litt før jeg må opp igjen!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar