mandag 6. november 2017

Og så på en mandag da!

Men Live da, tyrkisk peber på en mandag? Hihi, jeg klarte virkelig ikke å la være! Jeg fikk nemlig så hinsides lyst på det i sted at jeg bare måtte gå til butikken og kjøpe en pose:p Det er supergodt! men helst foretrekker jeg de myke pastillene som fantes før, de som bare ble sterkere og sterkere jo mer men tygget!:p Og så er stengene grådig gode da! disse dropsene får jeg så fort sår gane av, på en måte er det greit da, for da blir det forhåpentligvis ikke spist så veldig mange:p


Ellers har denne mandagen vært rolig, iallfall litt! Det har ikke skjedd så veldig mye spennende men heldigvis har solen skint og det har gjort godt for min slitne kropp! Humlen og jeg snakket jo om den berømmelige energiskålen når jeg var hos henne på onsdag. Hun lurte på hvor langt frem i tid jeg hadde lånt energi, jeg svarte resten av året, det syns hun var litt vel overdrevet men at det iallfall var snakk om en god uke! Og tja, kanskje hun har rett i det men skålen er fremdeles svært tom!

Men i morgen skal jeg gjøre noe med det! jeg leste nemlig i dagboken min fra en eller annen gang, husker ikke når, men jeg var iallfall hos Solstrålen og var veldig utmattet. Hun sa at jeg burde finne ut hvor jeg kan hente energi fra, et av forslagene hennes var Bamse og Karamell, og dit håper jeg å komme meg i morgen sånn at jeg kan fylle opp energiskålen!

Nå skal jeg strikke og glo på tv:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar