mandag 13. november 2017

Årets stikk!


I natt klarte jeg heldigvis å legge meg til noen lunde OK tid, var i seng akkurat 00.01, det vil jeg si er bra når det er over en time tidligere enn både natt til lørdag og natt til i går! Dessverre var det visst ikke meningen at jeg skulle sovne med det første... Neida, fantasien min løp løpsk og jeg skrev en hel halv bok om min hemmelige hjelper! Problemet er bare at det kun foregikk i hodet mitt, jeg skrev ikke et eneste ord ned på papiret... Heldigvis sovnet jeg til slutt men da hadde jeg nok ligget i sengen i minst halvannen time...

Så i formiddag når jeg endelig hadde klart å komme meg opp, fant jeg ut at jeg måtte jo prøve å skrive historien ned! Men gikk det bra? nope, ikke i det hele tatt! Tror det ble hele fire setninger før det var fullstendig stopp... Forhåpentligvis vil historien dukke opp igjen når jeg er i nærheten av noe å skrive på, og helst i våken tilstand da!:p

Jeg har også vært innom legekontoret i dag! Stakk innom for å høre om jeg kunne få influensavaksinen, det kunne jeg, til og med der og da! Sjefsengelen ordnet det og sa at jeg bare måtte vente litt, så dukket Engel V opp og hentet meg, hun stakk meg før jeg fikk sukk for meg, haha:p Og så var det i boks! Måtte vente på venterommet i 20min, det var ikke fullt så kult da det var fylt opp av syke mennesker... derfor gikk jeg etter seksten minutter, for jeg fant ut at minuttene det tok å kle på seg, betale og si ha det til Englene var de resterende fire minuttene:p

I morgen er det strikkeklubben igjen! Kjenner at det var grådig deilig med en pause derfra forrige gang, så mulig det er noe jeg må begynne med innimellom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar