fredag 17. november 2017

Fredagen som gikk fort

Dagen i dag har gått fort, noe som egentlig er helt greit for da kan jeg nemlig snart gå og legge meg!:p

Jeg har vært hos min herlige naprapat i formiddag, hun fant mange vonde og ømme steder å knipe på! Men det er en helt annen smerte og ømhet nå enn det det var når jeg startet hos henne for iallfall to måneder siden! Det er kult! Virkning av behandlingen har jeg også fått, jeg ble rimelig trøtt allerede i ettermiddag. Men heldigvis har jeg klart å holde meg våken da!

Etter at jeg var ferdig hos henne hadde jeg egentlig planer om å dra til byen for å kjøpe et par nøster garn. Så langt kom jeg aldri, for når jeg stod på busstoppet og ventet på bussen kom det en annen buss kjørende og sjåføren der er min favoritt. Han vinket til meg og siden han stoppet gikk jeg ombord, spurte om han skulle på rundtur og om jeg eventuelt kunne bli med. Det var ingen problem og jeg kunne bare sette meg ned, så da ble jeg med på en rute jeg aldri har kjørt før:p Når den ruten var over skulle han kjøre en skolerute, så jeg ble like godt med på den og! Og dermed gikk det et par timer, noe som var veldig greit siden jeg da slapp og bruke så innmari mye energi på å holde meg våken!

Nå skal jeg høre på litt lydbok og så skal jeg krype under dynen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar