onsdag 29. november 2017

En god prat, tårer og en kopp kakao

I dag har jeg faktisk vært på Solstrålens arbeidsplass, hun jobber på et veldig fint sted altså! Og etter at opplegget der var over ruslet jeg et lite stykke i lag med to strikkedamer, det var så herlig å være ute i kulden med den vakre solen! Vi endte opp på jobben til Pinnsvinet og forstyrret henne litt, moahahahaha:p deretter gikk turen til Humlen for min del.

Hos henne gikk det i masse prating, masse tårer og en god kopp kakao! Vi pratet om timen på Haukeland forrige onsdag, om beinas reaksjon på det både før og etter og om et heavy mareritt som jeg hadde natt til torsdag, og egentlig ganske mye mer, blant annet om verktøy og skruing av møbler, hahahahaha:p


Humlen fikk også epikrisen fra nevrologen og reagerte på akkurat samme setning som det jeg gjorde, det at jeg i følge nevrologen sliter litt med smerter... Protesten min på dette er jo allerede skrevet og jeg ender nok opp med å levere den til avdelingen! Jeg fikk også lese henvisningen Solstrålen skrev til henne, jeg har nemlig vært litt nysgjerrig på den en stund og i dag husket jeg å spørre henne om det, og det var en veldig godt skrevet henvisning altså! Humlen sa at Solstrålen er en av de som virkelig kan skrive henvisninger fordi hun skriver veldig grundig og utfyllende og det er jeg veldig enig i!

"Lille Live" ble også et tema, hun ble vel egentlig hovedtemaet for hun pratet vi veldig mye om! Det var pga. marerittet jeg hadde natt til torsdag, da var jeg nemlig tilbake på barneskolen og løp for å komme unna de som jaget meg. Selv om det var veldig tøft og prate om henne så var det også veldig godt! Humlen sa grådig mye nyttig og bra som både "hun" og jeg tok til meg! Jeg tror også beina syns det var grådig greit, for når jeg gikk hjemover en stund senere så ble de mer eller mindre smertefrie!

Når jeg kom hjem fant jeg frem julegardinene og slang de til vask, jeg ble nemlig veldig inspirert av hva Humlen har gjort, så nå har jeg tenkt å henge opp gardiner og pynte til jul! Men å stryke gardiner, ja, det er grådig kjedelig! to er i boks, tre gjenstår, men de får nok vente til i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar