mandag 20. november 2017

Stjerneklar mandagskveld

Nå har kulden kommet! denne dagen har vært skikkelig kald men også veldig vakker, spesielt nå i kveld med stjerneklar himmel!

Jeg har vært hos Fysio-damen, nå vet hun at hun kan ta kontakt med smerteklinikken hvis hun vil men jeg tror ikke hun kommer til å gjøre det. Det virker litt som om hun også hadde foretrukket at jeg kunne ha fått den opplæringen direkte og at det ikke skal gå gjennom henne. Så om jeg vil få opplæring eller ikke, ja, det vil tiden vise rett og slett!

Etter timen hos henne dro jeg på litt shopping, kjøpte meg en dritkul ullbukse med Marius-mønster på! eller, det er vel egentlig en tights og ikke en bukse, men samme det, ull er gull uansett! Resten av dagen har gått til strikking, har et prosjekt jeg bare må bli ferdig med, nå er jeg så innmari lei av å strikke på det! Har kjøpt premienøster sånn at jeg har et nytt prosjekt klart men det får jeg ikke begynne på før det som er på pinnene nå er ferdig. Jeg satser på å bli ferdig med det i løpet av morgendagen faktisk, har ikke så mye igjen så da går siste stykket forhåpentligvis fort! Kanskje det hjelper om jeg stikker innom strikkebutikken og kjøper enda et premienøste? jeg har nemlig lyst til å strikke sokker i et sånt flerfarget garn!:p

Beina mine er så hinsides kalde og vonde, jeg får ikke varmen i dem... så jeg tror jeg like gjerne bare skal krype under dynen. Er bedre at jeg befinner meg der enn her i sofaen i tilfelle jeg sovner til slutt! Skal jo på strikkeklubben i morgen og da er det grådig greit å være opplagt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar