tirsdag 21. november 2017

Forandring i planer!

Telefonen min ringer
-Hei, er det Live jeg snakker med?
-Eeh, hei, ja, det er det!
-Ja, det er fra Nevrologisk avdeling, jeg ser at du egentlig skulle ha hatt innkalling til time hos oss i løpet av november! nå har det seg sånn at vi har fått en avbestilling i morgen, vil du ha den timen?
-Eeh, ja, når da?
-Klokken *
-Live tenker så det knaker og prøver å se for seg bussruter og planlegger turen på få sekunder! Ja, det går bra, så det kan jeg godt!
-Bla, bla
-Bla, bla, bla, bla?
-Bla, bla, bla!
-Bla!

Sånn foregikk telefonsamtalen jeg hadde litt tidligere i ettermiddag, så fra å egentlig ha planlagt hele dagen må jeg nå omrokkere alle planene mine! Så sånn sett var det egentlig veldig greit at Humlen skal på et møte og dermed måtte avlyse timen min! Jeg liker IKKE sånne plutselige forandringer, å ta sånne ting som en legetime på Haukeland på sparket er ikke så greit. Helst hadde det vært best om jeg hadde hatt et par dagers varsel og ikke under ett døgn! Det har skjedd før, men den gangen gjaldt det time hos NAV, da fant jeg innkallingen når jeg kom hjem fra Solstrålen og innkallingen veltet meg fullstendig av hengslene! men det gikk bra, så dette går nok også bra!
Jaja, jeg trenger jo sånn sett ikke å forberede meg på noe vis, jeg har jo vært der før og skal jo bare på kontroll! Timen i Tromsø vil være mye, mye, myyyyyye viktigere! Mon tro hva nevrologen sier når han får vite at jeg har vært på smerteklinikken! Han mente jo det bare var tull at jeg ville dit når jeg var hos han i fjor... Innen vi møtes i morgen har han nesten garantert lest epikrisen derfra, da vil han også få vite at jeg skal til Tromsø på nyåret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar