tirsdag 7. november 2017

Endelig!

I dag har jeg endelig vært hos to av de beste, nemlig Bamse og Karamell!
Jeg var der i flere timer og nå er jeg fryktelig trøtt og sliten, men samtidig så har jeg blitt ladet opp, iallfall litt og dermed er det så verdt det!:D

Når jeg kom hjem ble jeg møtt av en kald leilighet, bare femten grader... sånn går det når jeg går hjemmefra tidlig formiddag uten å skru på ovnen... Men nå står ovnen på fullt, tre kubbelys er tent og jeg har ull i fra topp til tå, ja, til og med flere lag:p

Hvis jeg våkner litt til så er planen å sette seg foran symaskinen og sy litt, men det kan bare skje om jeg slutter å gjespe annethvert sekund og holder på å sovne her jeg sitter! Kanskje jeg heller bør dra frem strikketøyet, er litt enklere å rette på feile masker enn feile sting sydd med maskin!:p
Nå skal det kokes litt vann, jeg vil ha te og litt mat!

God kveld til alle sammen!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar