søndag 19. november 2017

Da er nok en uke straks omme, heldigvis en litt roligere uke da! Og energien, ja, den har kanskje kommet tilbake igjen! Nå må jeg bare vise den at jeg kan ta det litt med ro når skålen ikke er så full!
Tror egentlig ikke det har skjedd så innmari mye denne uken, eller, jo, det har det! Jeg har fått ny sofa! eller rettere sagt så har jeg kjøpt ny sofa! Den kom på døren for noen dager siden og jeg angrer virkelig ikke på kjøpet! Sånt går an når IKEA har salg altså!:p

Uken som kommer byr på Fysio-damen og strikkeklubben, Humlen utgår og det tror jeg dessverre også yogaen gjør... om ikke Sommerfuglen har glemt å sette opp timen i kalendere da, håpet er at den bare har falt ut og kommer inn igjen!

Nå skal jeg spise litt kvelds, høre på lydbok og forhåpentligvis klare å legge meg til noen lunde passe tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar