torsdag 30. november 2017

Høsten avslutter med en vakker dag

Høstens siste dag har vist seg fra en fantastisk side! Sol, skyer og kuldegrader, deilig men litt kaldt! I morgen er det 1.desember og jeg håper virkelig at solen kommer da også! helst vil jeg ha skikkelig vinter, et par minusgrader og gjerne en halv meter med snø, men foreløpig blir det nok bare med en drøm! Det beste hadde vært om jeg hadde hatt en hytte jeg kunne ha tilbrakt litt tid på, det hadde vært noe det! 

Beina ble jo så godt som smertefrie etter at jeg hadde vært hos Humlen i går, og når jeg våknet var de fremdeles veldig rolige! Og det bare fortsatte til stor begeistring for både beina og meg! Men så var det yoga hos Sommerfuglen da, jeg har gått og spurt henne i flere uker når vi skulle ha frykt som tema igjen rett og slett fordi jeg ville finne ut om beina ble helt crazy flere ganger. Og i dag var det endelig frykt og tillit som stod på timeplanen! Heldigvis hadde beina godtatt turen og vi hadde et veldig godt utgangspunkt. Det er jeg grådig glad for! For nok en gang var det et eller annet som ble touchet og det gikk igjen utover beina. Hva det var aner jeg ikke men jeg hadde en følelse av at "Lille Live" var i nærheten, kanskje hun prøvde å si noe? dessverre klarte jeg ikke å få tak i det...

Når timen var over tilbød Rosen meg skyss til butikken, hun skulle handle lunsj og jeg skulle henge der for å vente på bussen, haha:p Jeg klarte ikke å la være og handle litt, jeg fant nemlig knallgode lakris-kuler på tilbud, dessverre valgte jeg en boks som ikke var så god:( Til slutt kom bussen og jeg kunne endelig komme meg hjemover. Hadde det ikke vært for kulden hadde jeg gått hjem, tror jeg da:p

Vel hjemme igjen viste det seg at jeg hadde glemt å skru av ovnen når jeg gikk, så leiligheten var faktisk varm, noe jeg syns var grådig greit altså! Så fant jeg ut at jeg skulle stryke de to siste julegardinene og få de opp, men da kom også smerten i beina enda tydeligere og de ble grådig smertefulle og isende kalde... Men det merkelige er at smertene forsvant og varmen kom tilbake sakte men sikkert ganske fort egentlig. Jeg skjønner virkelig ingenting og det tror jeg ikke beina gjør heller! 

Jeg klager ikke på det altså, men det er bare så veldig merkelig og noe jeg ikke er vant til på noen som helst måte. Måtte det bare vare!

I morgen skal jeg til Rosen, det gleder jeg meg til! forrige gang så sov jeg utrolig godt natt til dagen etterpå, og jeg håper det blir sånn natt til lørdag også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar