fredag 24. november 2017

En dag i sofaen

I dag har jeg tilbrakt så og si hele formiddagen, ettermiddagen og kvelden i sofaen, har glodd på tv og strikket. Nå er jeg endelig ferdig med et strikkeprosjekt som de siste ukene egentlig har tatt motet fra meg, tror det hjalp å kjøpe flere nye prosjekt:p Egentlig skulle jeg jo ikke begynne på noen av de før dette eviglange prosjektet var ferdig, men det klarte jeg ikke å la være, hihi:p Fra nå av skal jeg bare strikke sånne gøye prosjekter som jeg selv vil rett og slett!:D

I morgen skal det være julemarked flere steder, blant annet i den nærmeste kirken og i et aktivitetshus, det har jeg litt lyst til å gå på. Det i kirken kommer jeg meg fint til men det er litt verre med det aktivitetshuset, for det første vet jeg ikke helt hvor det ligger hen og for det andre så er det lørdagsruter som betyr få busser og enda færre busser som korresponderer! 

Nå skal jeg avslutte med litt mer strikking og så finne sengen, iallfall sånn etterhvert, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar